wtorek, 15 września 2015

IV. ENTLICZEK-PENTLICZEK, CZERWONY STOLICZEK,






IV. "BĘC"!




12.09.2015

       Cześć to znowu ja, zmieniłem imiona moim chomikom, teraz nazywają się Kasia i Kuba. Kasia zdechła to dlatego przykleje zdjęcie Kuby.


      Tata pojechał do mamy i teraz razem jeżdżą dookoła świata. Bucefał mówi, że tata powiedział, że przez czas jak tata będzie z mamą na świecie to on będzie takim moim drugim tatą. Zapytałem się czy będą jeździć tak po tym świecie znowu dwa lata czy dłużej a Bucefał powiedział, że może dłużej a ja powiedziałem, że wytrzymam i poczekam, bo wytrzymałem i poczekałem jak mama pojechała to wytrzymam jak pojechali z tatą i mamą, conie? Poza tym Bucefał jest fajny. Śmierdzi trochę w jego domu i bródno, ale ma za to konsole, pianino, gitarę i gitarę elektryczną i gitarę basową, bębenki, perkusja i większy telewizor niż my. Wogóle przeprosił mnie za jakiś pistolet tam w Karpaczu, ale ja nie pamiętam pistoletu żadnego tylko, że byłem z tatą a potem już z Bucefałem. Dziwne to. W ogóle to potem w nocy poszliśmy do nas do domu, bo zapytałem się czy mogę iść po chomiki i poszliśmy i Bucefał otworzył drzwi nie kluczami i wziołem klatkę i Klossy wszystkie i "Gwiezdne Wojny" na blureju i poszliśmy do Bucefała. Mówił też, że się uzlależnił od złej rzeczy i przez nią stał się bardzo złym człowiekiem i musi przestać ją brać. Powiedziałem mu, że mu pomogę i wogóle, że tata mówił, że każdy człowiek jest trochę czasem zły zawsze, ale z natury jesteśmy dobrzy, ale to te złe rzeczy na świecie wyciągają z nas te złe, ale jak się o tym zapomni albo nie będzie zwracać uwagi się to się w końcu naprawdę zapomni się albo nie będzie się zwracać uwagi i one znikną i zostaną tylko te dobre. Bucefał powiedział, że mam bardzo mądrego tatę a ja wiem, że mam.



 13.09.2015

       Dzisiaj rano Bucefał żygał w łazience i tak żygał długo. Potem przyszedł i miał w ręku taki duży worek w którym było dużo takich białych kryształków i powiedział, że to jest ta zła rzecz przez którą stał się złym człowiekiem to powiedziałem, żeby to wyrzucić skoro to złe i przez to on staje się złym. I on wtedy zapalił ładnie pachnącego papierosa, usiadł na kanapie obok mnie i powiedział, że to bardzo dobry pomysł i czy mu nie pomogę. To powiedziałem, że pomogę i pomogłem. Zpuściliśmy wszystko w kiblu w łazience. Cztery razy, bo aż trzy razy nie chciało się całe zpuścić. Potem włączyłem GTA V na konsoli i grałem długo grałem a Bucefał spał. Po południu wstał i powiedział, że mnie nauczy chwyta na gitarze. Powiedziałem, że kiedyś już tata mnie uczył i coś tam znam, bo znam i on powiedział, że to super i zaczęliśmy grać. I nauczył mnie chwytów do "Over The Hills And Far Away". Grają to Led Zeppelin i tata też ich bardzo lubi. I chwyty nie były takie trudne, bo po godzinie znałem już wszystko co miałem znać i grałem dalej cały czas, bo chciałem i było ekstra i wtedy Bucefał zaczął grać na gitarze elektrycznej i śpiewać i śpiewał, że chej a potem ja dalej grałem jeszcze mocniej to co miałem a on zaczął na gitarze basowej to ja jeszcze mocniej to co grałem a on potem usiadł przy perksuja i zaczął grać i śpiewać to ja jeszcze i jeszcze mocniej a na koniec znowu na elektryczną i dalej śpiewał i potem skończyła się piosenka. Potem posłuchałem jej w internecie i Bucefał śpiewał naprawdę prawie jak ten pan co nazywa się Robert Plant a na gitarze gra Jimmy Page a na perkusja John Bonham a na klawiszach i innych John Bonham i powiedział, że nauczy mnie jeszcze piosenek i tutaj sam Bucefał pilnował żebym źle nie napisał: Black Sabbath, Blue Oyster Cult, Jimiego Hendixa, Rush, Pink Floyd, ACDC, Beatles, The Doors, The Kinks, Deep Purple, Rolling Stones i inne a potem nauczę się na pianinie a potem jak nauczę się na pianinie to na perkusja spróbuję. SUPER!



14.09.2015

      Znalazłem piosenkę co to ją wczoraj graliśmy i śpiewaliśmy i dzisiaj rano też ją graliśmy i śpiewaliśmy i przeczytałem tekst, ale był po angielsku to znalazłem po polsku tłumaczenie i go tu przepiszę, bo ładny i super i nazywa się "Ponad Wzgórzami i Dalej".



O, pani - ty masz miłość, której potrzebuję
Och, możliwe - za dużo aż
Och, kochanie, kochanie, przejdźmy się na chwilę-
Och, masz jej aż tyle.

Wiele kochałem,
Wiele razy cierpiałem,
Wiele razy patrzyłem
W otwarte drogi.

Wiele razy kłamałem,
Wiele razy słuchałem,
Wiele razy się zastanawiałem,
Ile jeszcze można wiedzieć.

Wiele snów się spełnia,
A niektóre mają nawet srebrne wnętrze.
Ja żyję dla mojego snu
I garstki złota.
.
Dojrzały jest ten,
Kto wie, co utracił.
Wielu, wielu ludzi
Nie widzi otwartych dróg.

"Wiele" to słowo,
Które jest dla nas zagadką.
Tak dużo zgadywania
Tego, co powinno być znane,
Tego, co powinno być znane.  



      Później Bucefał spał i żygał, spał i żygał i spał a ja oglądałem telewizor. I tam leciał program jak panowie i panie robią jedzenie a potem dwóch panów i pani w żuri próbóją to jedzenie i mówią czy dobre czy nie dobre. I oglądałem to chociarz wydawało mi się głupie i nudne i bez sensu, bo co to za przyjemność patrzeć jak ktoś robi jedzenie a potem ktoś inny je próbóje i mówi czy nie dobre czy dobre jak nawet nie wiem, bo nie mogę spróbować to dlaczego to leci i po co to tak wogóle? I wtedy Bucefał się obudził i usiadł obok mnie i patrzył chwilę na to i jak żuri zaczeło mówić coś tam to Bucefał powiedział "No nie mogę już tego guwna słuchać" i wstał i podniusł telewizor i kable się urwały i rzucił nim o ziemię raz, ale dalej coś tam grało to podniusł i rzucił drugi raz i potem trzeci i ekran pęknoł aż i przestało grać a ja zapytałem na czym będę teraz grać w GTA V i oglądać filmy a on poszedł do piwnicy i jak pszyszedł to miał telewizor tylko trochę mniejszy i podłonczył i pograliśmy na zmianę w GTA V. I powiedział, że już tak więcej nie zrobi. Powiedziałem, że nie szkodzi, bo też wkurzał mnie ten program, ale nie wiedział co zrobić a teraz już będę wiedzieć co zrobić.
15.09.2015

      Bucefał powiedział, że niedługo załatwi nam wszystkie potrzebne dokumenty i pojedziemy do Kanady do jego taty z którym długo się już nie widział i tam zaczniemy nowe życie. Powiedział, że chce iść do szkoły żeby nauczyć się robić dźwięk do filmów. Powiedział, że to super i on powiedział wtedy, że będę mógł iść do szkoły jakiej chce. Zapytałem czy mógłbym naprzykład do szkoły z muzyką a on powiedział, że to bardzo dobry pomysł. Zapytałem też czy będę mógł wziąść Kubę ze sobą i Klossy i filmy i konsole i to co będę chciał a on mówi "Weźmiesz wszystko co będziesz tylko chciał". Zapytałem czy klatkę też mogę a on powiedział, że tak. Jak pisał pan Andrzej w Wiedźminie: coś się kończy, coś się zaczyna.
Ciekawe jak to wszystko teraz będzie?





Pan Harmonijka
15.09.2015



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz