środa, 2 grudnia 2015

"POSZUKIWANY PRZELĘKNIONY I ŻWAWY"






Perorują, żem ścigany
Przez oręża zła
Przelękniony i żwawy
Skryć się nie ma jak
Pragną mnie odnaleźć

Za gandzię babiloński kwit,
Co żem go nie miał
Jak mógł, z Gangu Jah typ,
Z fabryki bodaj małp

Perorują, żem ścigany
Przez oręża zła
Przelękniony i żwawy
Skryć się nie ma jak
Pragną mnie odnaleźć

Oskarżony o strzał,
Choć broni nigdy miał
W turmie po dziś dzień,
Pośród tułaczki grzmień

Perorują, żem ścigany
Przez oręża zła
Przelękniony i żwawy
Skryć się nie ma jak
Pragną mnie odnaleźć

W dniu wczorajszym sąd
Umknęło mi wyjść stąd
Imię me w papierach dziś,
Tuż obok nakazów kiść

Perorują, żem ścigany
Przez oręża zła
Przelękniony i żwawy
Skryć się nie ma jak
Pragną mnie odnaleźć

Dwa garłacze w dłoniach mam,
By przed bydłem się uchronić
Wciąż bez złego silnie trwam,
Smoka jamę chcę odgrodzić

Perorują, żem ścigany
Przez oręża zła
Przelękniony i żwawy
Skryć się nie ma jak
Pragną mnie odnaleźć










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz